Studia umożliwiają poznanie tajników współczesnego dziennikarstwa oraz doskonalenie kompetencji zawodowych dziennikarza na poziomie zaawansowanym. Pod okiem ekspertów z branży studenci szlifują warsztat pracy dziennikarskiej i zdobywają umiejętności managerskie niezbędne w kierowaniu zespołem redakcyjnym.
Program został dostosowany do zmian zachodzących w czasie pandemii i potrzeb rynku po-covidowej rzeczywistości. Studenci zgłębiają tajniki współczesnego repartażu, publicystyki politycznej oraz etyki dziennikarskiej. Zdobywają wiedzę na temat e-technologii stosowanych w komunikacji i zasad budowania relacji w sieci, a także doskonalą umiejętności tworzenia i przetwarzania treści na potrzeby Internetu. Poznają także narzędzia służące budowaniu i komunikowaniu wizerunku pracodawcy w administracji publicznej, biznesie i sektorze NGO.
Na czwartym semestrze studenci realizują wybraną specjalność:
- Komunikacja online – realizowana w całości online, bez konieczności przyjeżdżania na uczelnię
- PR i komunikacja wizerunkowa – realizowana stacjonarnie
Adresaci kierunku
To kierunek adresowany do osób, które chcą pracować w mediach, ale także we wszystkich innych miejscach, gdzie niezbędna jest wiedza o mechanizmach komunikacji medialnej. Zainteresowanych otaczającym światem w każdym z jego wymiarów: kulturalnym, społecznym, politycznym. Ukierunkowanych na zdobywanie wiedzy z różnych dziedzin. Pasjonatów nowych technologii, gotowych, aby wykorzystywać innowacyjne narzędzia do tworzenia wartościowych materiałów dziennikarskich angażujących czytelników.