logo uswps nazwa 3

Studia

Reklama, kóra budzi lęk, jest skuteczna! Pod wpływem negatywnych emocji lepiej zapamiętujemy dane treści.

prof. dr hab. Andrzej Falkowski, psycholog biznesu

Warszawa, Wydział Psychologii

Psychologia biznesu

  • specjalność na studiach psychologicznych
  • studia jednolite magisterskie, studia II stopnia
  • tryb stacjonarny i niestacjonarny

Opis specjalności

Psychologia biznesu analizuje psychologiczne mechanizmy rządzące gospodarką i pokazuje, jak zastosować wiedzę psychologiczną w kontekstach biznesowych. Studenci poznają psychologiczne aspekty oceny, kontroli efektywności i planowania rozwoju pracowników i organizacji. Zdobywają wiedzę dotyczącą psychologii rynków finansowych, oszczędzania i inwestowania. Pogłębiają kompetencje w dziedzinie psychologii marketingu, kreowania wizerunku i budowania marki. Uczą się analizować dane marketingowe oraz prowadzić badania jakościowe i ilościowe w praktyce biznesowej.

Studia skierowane są do kandydatów zainteresowanych psychologicznymi aspektami zachowań konsumenckich i rynkowych oraz mechanizmami pozwalającymi sprawnie działać w świecie biznesu, przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu, analityków finansowych czy inwestorów. Specjalność polecana jest też osobom, które posiadają zmysł analityczny i myślą o pracy w firmach zajmujących się badaniami rynku.

Perspektywy zawodowe

Absolwenci Psychologii biznesu znajdują zatrudnienie w agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media), bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank), biurach promocji miast, centrach badania rynku, mediach, firmach biznesowych (m.in. Procter and Gamble, T-Mobile, Novartis, Medtronic), instytucjach naukowo-dydaktycznych, kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze działające na rynku konkurencyjnym.

Spotkajmy się

25 maja 2019 r. - Drzwi Otwarte dla kandydatów
sprawdź szczegóły »

 

24 czerwca 2019 r. - Spotkanie online dla kandydatów
sprawdź szczegóły »

Atuty specjalności

Projekty badawcze dla firm i instytucji

Studenci ściśle współpracują z firmami i instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia i oceniania komunikatów perswazyjnych i reklam.

Współpraca ze specjalistami z USA

Studenci współpracują ze studentami i profesorami ze Stanów Zjednoczonych. Prowadzą wspólne badania z zakresu marketingu politycznego i gospodarczego, przygotowują referaty, które wygłaszają na międzynarodowych sympozjach z dziedziny zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy.

Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości

Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.

Kadra

Psychologia w Warszawie

Więcej informacji o psychologii na Uniwersytecie SWPS, poziomach studiów i uprawnieniach zawodowych oraz możliwościach finansowania, a także dostępnych ścieżkach i specjalnościach znajdziesz tutaj:

 

Rekrutacja krok po kroku

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy.
  2. Skompletuj następujące dokumenty::
    • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu)
    • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej
    • ankietę osobową
    • umowę o warunkach odpłatności za studia (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
    • załączniki do umowy (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
    Dodatkowo kandydaci na studia II stopnia oraz studia dla magistrów i licencjatów powinni przygotować:
    • kserokopię dyplomu oraz suplementu do dyplomu studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał/odpis do wglądu) w przypadku braku suplementu – kserokopię karty przebiegu studiów ze studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał do wglądu)
  3. Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:
    Niezależnie od tego czy dokumenty zostaną złożone osobiście czy nie, kandydat zobowiązany jest do podpisania własnoręcznie umowy, załączników oraz ankiety. Pełnomocnik może podpisać umowę o warunkach odpłatności za studia wyższe wraz z załącznikiem i ankietę osobową wyłącznie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego notarialnie.
  4. Odbierz informację o przyjęciu na studia.
    Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na twoim koncie rekrutacyjnym. 

Zostaw nam swoje dane, a poinformujemy Cię o początku rekrutacji oraz aktualnościach dotyczących tego kierunku.

Czesne za rok studiów 2019-20
I stopnia, II stopnia, jednolite magisterskie
studia stacjonarne i niestacjonarne
10 rat 1000 zł
2 raty 4915 zł
1 rata 9450 zł

Biuro Rekrutacji w Warszawie

  • 22 517 96 11, 22 517 96 35
  • rekrutacja@swps.edu.pl
  • ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
  • Czas pracy:
    poniedziałek-piątek: 8.00-18.00

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN* należy wpłacić na konto:

BNP Paribas
SWIFT: RCBWPLPW
IBAN: PL 91 1750 1312 1330 0000 0005 3028

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna chyba że:

  • kierunek studiów na który ubiegał się kandydat nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej

  • Absolwenci studiów wyższych, doktoranckich i podyplomowych SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego (Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej)
  • Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Collegium Da Vinci (Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych
  • Absolwenci Liceum Da Vinci

Zniżka w czesnym

  • Dzieci absolwentów studiów wyższych otrzymają zniżkę 5% na wszystkie lata studiów