Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Opis studiów
Czego uczymy

Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów operujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa oraz kreowania i komunikowania marki. W swojej pracy wykorzystują oni narzędzia brandingu, reklamy oraz public relations – zarówno w agencjach, jak i w działalności doradczej.

Specjalność pozwoli ci na zdobycie zróżnicowanych kompetencji w czterech zasadniczych obszarach projektowania wizerunku i komunikacji marki:

  1. Diagnostyka komunikacji i analiza sytuacji zastanej w kontekście rynku, konsumentów oraz relacji biznesowych;
  2. Strategia komunikacji marki online i offline, z użyciem narzędzi reklamy i PR;
  3. Kreowanie marki z uwzględnieniem zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji (tekst, obraz, media, social media, doświadczenie użytkownika) oraz grup docelowych;
  4. Zarządzanie komunikacją wewnątrz i na zewnątrz organizacji, w tym consulting, kontakty z mediami, project management.

Istotą studiów jest kształcenie praktyków, którzy będą dysponować konkretnym warsztatem i użytecznymi kompetencjami, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do osób otwartych, kreatywnych i dociekliwych, z wysoko rozwiniętym zmysłem analitycznym, dążących do zrozumienia rzeczywistości w każdym z jej wymiarów. Indywidualistów. Pasjonatów nowych form komunikacji, zainteresowanych najnowszymi technologiami i ich wykorzystaniem w codziennej pracy. To specjalność dla osób, które od pierwszych lat studiów chcą zdobywać doświadczenie zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy. Dla tych, którzy nie chcą się nudzić i naprawdę potrzebują zaangażować się w studia. Dla ludzi, którzy w przyszłości marzą o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej pracy w obszarze brandingu, reklamy i public relations oraz chcą kontrolować ścieżkę swojej kariery zawodowej.

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i dużo zajęć warsztatowych

Na pierwszym roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz teorią i praktyką brandingu, PR i reklamy. Dowiesz się, czym jest tożsamość i osobowość marki oraz na co zwrócić uwagę przy kreowaniu brandingu kulturowego. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking). Ponadto dowiesz się jak kreować zoptymalizaowane i profesjonalne treści do Internetu (SEO, SEM) oraz jak analizować aktualne trendy.

Kompetencje profesjonalne i praca projektowa

Na 2. roku studiów najpierw zbudujesz swoje kompetencje profesjonalne związane z myśleniem strategicznym na temat komunikacji marki. Potem zdobędziesz praktyczne umiejętności z obszaru creative writing, projektowania graficznego i stron www, kreowania obrazu i dźwięku, tworzenia audycji radiowej oraz planowania badań, zbierania i analizowania danych.

Nie studiujesz w typowym cyklu cotygodniowych zajęć. Zajęcia są blokowane w kilkunastodniowe intensywne warsztaty tematyczne, rozwijające poszczególne kompetencje w zakresie technik i kanałów komunikacji. Oznacza to, że w ciągu roku akademickiego – już na 2. roku studiów – przygotujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: napiszesz rozbudowany tekst wizerunkowy, przygotujesz film/zdjęcie wizerunkowe, zaprojektujesz grafikę/stronę www, zrobisz profesjonalne badania marki i profesjonalny research dotyczących wizerunku marki (wraz z raportem). A na koniec weźmiesz udział w warsztatach umiejętności miękkich.

Projektowanie kampanii

Na początku 3. roku nauczysz się stosować poznane wcześniej narzędzia w profesjonalnych kampaniach PR, brandingu i social mediów. Uzupełnisz swoją perspektywę o niezbędną wiedzę z zakresu prawa autorskiego, prawa mediów i ekonomii sektorów kreatywnych. Weźmiesz też udział w warsztatach medialnych, w ramach których nauczysz się tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do mediów tradycyjnych i internetu.

Portfolio projektów

Ostatni semestr studiów to szansa na sprawdzenie wszystkich nabytych przez ciebie umiejętności i kompetencji w praktyce. Zyskasz możliwość przygotowania kompleksowego projektu z zakresu brandingu/reklamy/PR, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty rynkowe (firmy, agencje itp.) pod okiem wybitnych specjalistów z branży.

W ten sposób po studiach wchodzisz na rynek pracy nie tylko z praktycznymi kompetencjami i umiejętnością ich używania, lecz także z pokaźnym zestawem własnych projektów (portfolio), które możesz pokazać pracodawcy.

Pobierz program



Świetny start na rynku pracy

  1. Kończąc studia, masz nie tylko wiedzę i zaawansowane techniczne kompetencje. Umiesz też myśleć kreatywnie, pracować w grupie i dbać o swój własny wizerunek, by świadomie projektować swoją karierę – uczysz się tego na zajęciach z personal brandingu.

  2. Potrafisz pracować projektowomyśleć strategicznie. Masz rozbudowane umiejętności techniczne, które zdobywasz w świetnie wyposażonych pracowniach (produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.) i wiesz, jak je stosować w pracy projektowej.

  3. Wiesz, jak założyć własną firmę albo start-up oraz jak zaprojektować i zakomunikować je na rynku jako markę.

  4. Możesz też działać jako konsultant/konsultantka i doradca/doradczyni dla wielu nowych firm pojawiających się we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku (badania pokazują, że stolica Dolnego Śląska i cały region są w czołówce, jeśli chodzi o liczbę start-upów i nowych firm – wszystkie one będą potrzebowały specjalistów, którzy zaprojektują i zakomunikują ich markę).

  5. Szeroki zakres kompetencji oraz atmosfera panująca na studiach – zawsze indywidulane traktowanie – pozwala ci zachować swój indywidualizm i elastyczność oraz rozwijać zainteresowania zgodnie z własnymi preferencjami. Zajęcia z praktykami dają możliwość poznania nowych ludzi, być może przyszłych pracodawców.

  6. Kończąc studia, masz w ręku jeszcze jeden atut – gotowe portfolio swoich projektów, które możesz zaprezentować pracodawcy, wykazując w ten sposób, że posiadasz już praktykę.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Zyskasz możliwość działania w zespołach związanych z branżami communication design, user experience design, service design, product design. Znajdziesz zatrudnienie w następujących miejscach: agencje PR/brandingu, agencje reklamowe, agencje kreatywne/digital, agencje social media/ marketingu 360, butiki kreatywne i strategiczne, działy i departamenty komunikacji, PR, marketingu lub promocji firm, instytucji, organizacji (sektor prywatny, publiczny, III sektor), agencje badawcze, domy mediowe, firmy doradcze i konsultingowe, grupy producenckie, studia graficzne i projektowe, firmy eventowe, artist management, sport management. Będziesz mógł/mogła też pracować jako freelancer/freelancerka, stworzyć własną firmę bądź start-up.

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) możesz pracować na następujących stanowiskach:

Copywiter2

Strategic planner

Ten pracownik odpowiada za tworzenie strategii marek, strategii działań komunikacyjnych oraz strategii wprowadzania produktu na rynek. Opracowuje długofalowe, kompleksowe rozwiązania, obsługuje kluczowych klientów, współpracuje z działami PR oraz obsługi klienta.

Copywiter2

Copywriter/copywriterka

To osoba, która pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych. Dostarcza teksty najwyższej jakości – nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia marketingu, lecz także poprawne językowo i stylistycznie. Dysponuje znajomością SEO, umie wyszukiwać informacje.

PR manager

PR manager

To samodzielne stanowisko obejmujące kształtowanie wizerunku firmy na zewnątrz, kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych, dbałość o kontakty z partnerami i współpracownikami. 

Account specialist

Account specialist

Jego głównym zadaniem jest sprawowanie opieki nad klientami, którzy korzystają z usług danej firmy. Pracownik ten odpowiada za budowanie oraz pielęgnowanie długoterminowych relacji, zwłaszcza z kluczowymi partnerami. Oprócz tego tworzy oferty handlowe i zajmuje się realizacją planów sprzedaży.

Researcher

Researcher/broker informacji

Coraz więcej firm zatrudnia researcherów informacji. Pracownik na tym stanowisku pomaga osobom, która potrzebują informacji, znajduje wszelkie niezbędne wiadomości i dba o to, by miały one dobrą jakość i pochodziły z wiarygodnych źródeł. Sprawdzi się w dziennikarstwie, branży IT bądź w HR.

Communication specialist

Communication specialist

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje m.in. budowanie strategii komunikacji w firmie oraz na zewnątrz, wdrażanie nowych narzędzi komunikacyjnych, współpracę z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzenie treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstwa.

Marketing specialist

Marketing specialist

To stanowisko związane z planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych, czyli sprzedażowych. Specjalista z tej branży analizuje rynek, projektuje kampanie nastawione na pozyskiwanie nowych klientów, opracowuje przygotowanie materiałów marketingowych i nadzoruje ich dystrybucję, współtworzy i realizuje strategię sprzedażową firmy zgodnie z założonym budżetem.

Branding consultant

Doradca/doradczyni do spraw wizerunku; brand consultant

Doradca/doradczyni do spraw wizerunku pomaga tworzyć spójny wizerunek marki i identyfikację wizualną. Opracowuje strategię komunikacji. Służy radą w określeniu sposobów promocji i dotarcia do sprofilowanego klienta, czuwa nad spójnością języka komunikacji marki. Dba o biznesowy wizerunek pracodawców i pracowników.

Współpraca
z praktykami rynku

Zajęcia warsztatowe i projektowe prowadzą najlepsi praktycy brandingu, reklamy i public relations. Prowadzący to nie tylko wykładowcy, lecz przede wszystkim mentorzy, którzy wspierają studentów w rozwijaniu ich pasji i pomysłów. Studenci zawsze mogą liczyć na uwagę i wsparcie w realizacji swoich pomysłów.

Współpracujemy z takimi instytucjami, jak: Publicon, JWT Group Poland (Lemon Sky), Grupa Onet, Effectica, Komunikacja+, 1450.pl, Ikona, Grupa Eska, Filip Mecner Artist Management, MorrisMarlowe; brandstrategy&design, Joy Media, Travelplanet, Brand24; BeFrank!; Fundacja UMBRELLA, Sektor III; Izba Gospodarcza Europy Środkowej, Stowarzyszenie Startup Founders; instytucje miejskie (ARAW, Biuro Promocji Wrocławia).

  • logo publicon
  • logo Onet
  • logo effecica
  • logo Brand24

W projektowaniu i wdrażaniu pomysłów kreatywnych współpracujemy ze środowiskiem start-upowym (Fun Media, Right Hello, 1450, Joy Media).

Studia oferują wiele dodatkowych aktywności – media studenckie (PismoPrywatne, StudenTV), koła naukowe (ant_Y, po co to), współorganizację eventów i konferencji, pracę projektową dla branży kreatywnej.

 
Augustyn, Stefan
Specjalizacja
szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Stefan Augustyn
Tytuł
mgr
mgr Stefan Augustynszkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Borkowski, Igor
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Igor Borkowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
profesor
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. dydaktycznych","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Igor BorkowskiMedioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
Bożek, Miłosława
Etatowy
Nie
Specjalizacja
dziennikarka radiowa, podcasterka
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Miłosława Bożek
mgr Miłosława Bożekdziennikarka radiowa, podcasterka
Bromski, Kamil
Etatowy
Nie
Specjalizacja
trener, doradca biznesu
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Kamil Bromski
dr Kamil Bromskitrener, doradca biznesu
Fajfrowski, Jakub
Etatowy
Nie
Specjalizacja
senior event manager
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jakub Fajfrowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Centrum
[]
dr Jakub Fajfrowskisenior event manager, założyciel September Events i September PR
Fortuna, Grzegorz
Etatowy
Nie
Specjalizacja
filmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Grzegorz Fortuna
dr Grzegorz Fortunafilmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
Fuławka, Konrad
Etatowy
Nie
Specjalizacja
Innovation Operational Officer w Nokia
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Konrad Fuławka
mgr Konrad FuławkaInnovation Operational Officer w Nokia
Goleń, Marcin
Specjalizacja
fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Goleń
Tytuł
mgr inż.
mgr inż. Marcin Goleńfotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Grala, Michał
Specjalizacja
praktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Grala
Tytuł
dr
dr Michał Gralapraktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Kaleta, Paulina
Etatowy
Nie
Specjalizacja
copywriterka, specjalista SEO marketingu
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Paulina Kaleta
mgr Paulina Kaletacopywriterka, specjalista SEO marketingu
Kordiak-Gołębska, Ewelina
Etatowy
Nie
Specjalizacja
neurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Ewelina Kordiak-Gołębska
mgr Ewelina Kordiak-Gołębskaneurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
Dominik Lewiński
Specjalizacja
komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Dominik Lewiński
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Dominik Lewińskikomunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Magoński, Janusz
Specjalizacja
Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Janusz Magoński
Tytuł
mgr inż.
mgr inż. Janusz MagońskiZ wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Filip Mecner
Specjalizacja
Filip Mecner Artist Management
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Filip Mecner
mgr inż. Filip MecnerFilip Mecner Artist Management
Młodzińska-Granek, Agnieszka
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Agnieszka Młodzińska-Granek
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Agnieszka Młodzińska-Granekbadaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
Motriuk, Rafał
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Rafał Motriuk
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Dziennikarz naukowy, gospodarczy i międzynarodowy, anglista
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Rafał Motriukdziennikarz, konsultant ds. komunikacji, trener biznesu
Obszarny, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Obszarny
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Magdalena Obszarnymedioznawca, dziennikarka
Patora, Tomasz
Etatowy
Nie
Specjalizacja
dziennikarz śledczy
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Tomasz Patora
Tytuł
mgr
mgr Tomasz Patoradziennikarz śledczy
Szymon Sikorski
Specjalizacja
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Sikorski
mgr Szymon SikorskiPrezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Stasiuk-Krajewska, Karina
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Karina Stasiuk-Krajewska
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewskamedioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Szott, Magdalena
Etatowy
Nie
Specjalizacja
specjalistka w zakresie marketingu
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Szott
mgr Magdalena Szottspecjalistka w zakresie marketingu
Tymiński, Dawid
Etatowy
Nie
Specjalizacja
influencer
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Dawid Tymiński
mgr Dawid Tymińskiinfluencer
Ulidis, Michał
Specjalizacja
Creative Partner, Publicon
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Ulidis
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Tytuł
mgr
Stanowisko
asystent
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Michał UlidisCreative Partner, Publicon
Walendzik, Marta
Etatowy
Nie
Specjalizacja
współzałożycielka kanału „7 metrów pod ziemią”, specjalistka ds. social media
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Marta Walendzik
mgr Marta Walendzikwspółzałożycielka kanału „7 metrów pod ziemią”, specjalistka ds. social media
Waraksa, Krzysztof
Etatowy
Nie
Specjalizacja
konsultant w obszarze strategii marki i designu
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Krzysztof Waraksa
mgr Krzysztof Waraksakonsultant w obszarze strategii marki i designu
Wieczorek, Iwo
Etatowy
Nie
Specjalizacja
creative manager
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Iwo Wieczorek
mgr Iwo Wieczorekcreative manager
Wołodźko, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Tomasz Wołodźko
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, dziennikarz radiowy
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Tomasz Wołodźkomedioznawca, dziennikarz

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Branding – reklama – public relations to jedna z dwóch specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz już podczas aplikowania na studia, wypełniając formularz rekrutacyjny.

Zasady
rekrutacji

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji
  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2022/2023wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 100 PLN
Zapłać w 2 ratach 5 410 PLN
Zapłać całość 10 400 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30

Drzwi Otwarte Online
Rekrutacja 2022