Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Opis studiów
Czego uczymy

Celem studiów jest kształcenie samodzielnych, wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów(-tek) pracujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa i mediaworkingu. Studia przygotowują do pracy we współczesnych mediach, ale też w mediach przyszłości. Na tych studiach zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą ci tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do digital i social mediów z wykorzystaniem różnych narzędzi (tekst, audio, wideo, animacja, infografika) oraz dowiesz się, jak nimi zarządzać. W efekcie będziesz potrafił(a) rozwijać skuteczne strategie komunikacji w internecie i nie tylko. Będziesz miał(a) też rozbudowane kompetencje niezbędne do pracy w mediach tradycyjnych (radio, telewizja, prasa).

Studia pozwalają na zdobycie zróżnicowanych kompetencji w zakresie analizy potrzeb odbiorców, projektowania oferty medialnej, tworzenia zawartości mediów o zróżnicowanym charakterze (dla mediów tradycyjnych i internetowych) oraz realizowania różnych zadań w procesach produkcji medialnej. W ramach specjalności zdobędziesz wiedzę, jak świadomie tworzyć wizerunek medialny i pracować jako producent(-tka) i wydawca(-czyni) medialny(-a) oraz profesjonalny(-a) bloger(ka), vloger(ka), podcaster(ka) czy influencer(ka). Poznasz najnowocześniejsze technologie i narzędzia pracy w mediach cyfrowych, a także nauczysz się pracy dziennikarza(-rki) / mediaworkera(-ki) z wykorzystaniem różnych gatunków i formatów medialnych oraz w różnych zakresach tematycznych (moda, lifestyle, sport, polityka, społeczeństwo, muzyka, film, kultura itp.). Będziesz wreszcie potrafił(a) zaprojektować i wprowadzić na rynek nowe medium.

Adresaci studiów

Studia dla osób otwartych, kreatywnych i dociekliwych, z wysoko rozwiniętym zmysłem analitycznym, dążących do zrozumienia rzeczywistości w każdym z jej wymiarów. Indywidualistów, pasjonujących się najnowszymi technologiami i internetem.

Dla tych, którzy interesują się mediami w ich najnowocześniejszej formie, którzy chcą tworzyć multimedialne komunikaty w digital i social mediach. Dla osób, które chcą świadomie i profesjonalnie kształtować swój wizerunek i stać się niezależnymi i rozpoznawalnymi graczami na szeroko pojętym rynku mediów. Dla tych, którzy chcą wyspecjalizować się w wybranym typie pracy w mediach.

To specjalność dla osób, które od pierwszych lat studiów chcą zdobywać doświadczenia zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy. Dla tych, którzy nie chcą się nudzić i naprawdę chcą się zaangażować w studia.

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i praca warsztatowa

Na pierwszym roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz teorią i praktyką brandingu, PR i reklamy. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking). Ponadto dowiesz się jak kreować zoptymalizaowane i profesjonalne treści do internetu (SEO, SEM) oraz jak analizować aktualne trendy. Ponadto zapoznasz się z tajnikami produkcji medialnej i metodami jej zarządzania.

Rozwój kompetencji profesjonalnych

Na II roku będziesz przede wszystkim pracować warsztatowo w intensywnych cyklach tematycznych, rozwijając konkretne umiejętności technologiczne i kreatywne (kreatywne pisanie, scenopisarstwo, warsztat operatorski, montaż obrazu i dźwięku, produkcja i postprodukcja obrazu i dźwięku, audycja radiowa, projektowanie graficzne, projektowanie stron www, fotografia i fotoedycja, motion design, infografika), komunikacyjne (social media, reklama natywna, influencer marketing) oraz w zakresie planowania badań, zbierania i analizowania danych. Umiejętności miękkie doskonalisz podczas warsztatów.

Nie studiujesz w typowym cyklu cotygodniowych zajęć. Zajęcia są blokowane w kilkunastodniowe intensywne warsztaty tematyczne, rozwijające poszczególne kompetencje w zakresie technik i kanałów komunikacji. Oznacza to, że w ciągu roku akademickiego – już na II roku studiów – przygotujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: napiszesz rozbudowany tekst do mediów, przygotujesz film i audycję radiową, zaprojektujesz grafikę/stronę www, zrobisz profesjonalne badania komunikacji i mediów.

Narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści

Na III roku uzupełnisz swoją wiedzę o prawo mediów i prawo autorskie, a także ekonomię sektorów kreatywnych i mediów oraz udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie brandingu i promocji mediów oraz marki własnej. Rozwiniesz także konkretne narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści (blog, vlog, podcast i radio internetowe).

Portfolio projektów

Na ostatnim semestrze tworzysz projekty o charakterze medialnym, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty medialne. Oznacza to, że najpierw kreujesz w ramach pracy zespołowej medium, a następnie pracujesz w redakcji internetowej, przygotowując materiały w różnych formatach (content pisany, audio, video, graficzny) na interesujący cię temat (muzyka, moda, lifestyle, polityka, społeczeństwo, sport, film). Jeśli chcesz, może prowadzić profil redakcji w social mediach albo profesjonalnie blogować, vlogować lub tworzyć audiosferę. Wszystko zależy od tego, co cię interesuje i czym chcesz się zająć w przyszłości! W ten sposób, pod okiem praktyków z branży wizerunkowej i medialnej, zaliczasz III rok.

Pobierz program



Odpowiedź na najnowsze trendy
na rynku mediów

  • Na rynku medialnym widać wyraźnie potrzebę uruchamiania platform internetowych przez media tradycyjne (gazety, rozgłośnie radiowe, telewizje), tymczasem dziennikarze pracujący w tych mediach nie są do tego przygotowani. W przyszłości możemy spodziewać się pełnej transformacji mediów tradycyjnych w media zdigitalizowane oraz pojawiania się nowych mediów – od początku w formie internetowej. Powoduje to rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie tworzenia i analizy treści w social&digital mediach, którzy będą umieć kompleksowo tworzyć multimedialne treści.
  • Oferowane studia przygotują cię do podjęcia tych wyzwań na dynamicznie zmieniającym się rynku medialnym. Zdobędziesz zróżnicowane kompetencje, dzięki czemu sprostasz (powszechnym teraz na rynku mediów) wymaganiom dotyczącym szerokich kompetencji związanych np. z analizą internetu, podejmowaniem działań wizerunkowych, budowaniem swojego własnego wizerunku, zarządzaniem treścią w szeroko rozumianych mediach społecznościowych. Będziesz umiał(a) połączyć te kompetencje z tradycyjnymi kompetencjami dziennikarskimi (operowanie słowem, obrazem, dźwiękiem).

Świetny start na rynku pracy

  1. Kończąc studia, masz nie tylko wiedzę i zaawansowane techniczne kompetencje. Umiesz też myśleć kreatywnie, pracować w grupie i dbać o swój własny wizerunek, by świadomie projektować swoją karierę – uczysz się tego na zajęciach z marki osobistej.

  2. Potrafisz pracować projektowo i myśleć strategicznie. Masz rozbudowane umiejętności techniczne, które zdobywasz w świetnie wyposażonych pracowniach (realizacja audio i video, produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.) i wiesz, jak je stosować w pracy projektowej.

  3. Wiesz, jak założyć własną firmę albo start-up oraz jak zaprojektować i zakomunikować je na rynku jako markę.

  4. Szeroki zakres kompetencji oraz atmosfera panująca na studiach – zawsze indywidulane traktowanie – pozwala Ci zachować swój indywidualizm i elastyczność oraz rozwijać zainteresowania zgodnie z własnymi preferencjami.

  5. Kończysz studia z własnym portfolio, które zwiera twoje teksty, realizacje audiowizualne i graficzne oraz inne formy twojej aktywności. Portfolio to możesz zaprezentować pracodawcy lub na jego podstawie zacząć realizować swoje własne projekty internetowe.

  6. Posiadasz kompleksowe umiejętności, zdobyte nie tylko w licznych projektach symulacyjnych, ale także we współpracy z największymi graczami rynku medialnego. Masz już kontakty w branży, które zdobyłeś na zajęciach z praktykami.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Ukończenie studiów da ci przygotowanie do pracy w środowisku digital i social mediów jako dziennikarz(-rka), wydawca(-czyni), reporter(ka), prezenter(ka), copywriter(ka), profesjonalny(-a) bloger(-ka)/vloger(-ka)/podcaster(-ka), infobroker(-ka), producent(ka) muzyczny(-a), producent(ka) contentu audio i video, media worker(ka), analityk(-czka) mediów, influencer(ka), ilustrator(ka) muzyczny(-a), twórca(-czyni) różnego typu komunikatów w przestrzeni publicznej.

Będziesz także przygotowany(-a) do podjęcia pracy w mediach tradycyjnych na wielu stanowiskach (dziennikarza, reportera, wydawcy, szefa redakcji itp.) oraz pełnienia funkcji konsultanta procesów przejścia redakcji tradycyjnych (np. gazety, radia) w redakcje internetowe. Będziesz umiał(a) zaprojektować i wprowadzić na rynek swoje własne medium oraz świadomie budować swój wizerunek osobisty na rynku medialnym.

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) będziesz też realizować i współrealizować inne zadania w agencjach, domach mediowych. Możesz pracować na następujących stanowiskach:

SM specialist

Social media specialist

To inaczej menedżer/menedżerka do spraw zarządzania wizerunkiem i komunikacją marki w mediach społecznościowych. Opracowuje i redaguje komunikaty marki w różnych kanałach społecznościowych, aktywizuje odbiorców treści, dba o pozytywny wizerunek marki, analizuje działania konkurencji na podstawie aktywności w social mediach.

Marketing specialist

Marketing specialist

To stanowisko związane z planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych, czyli sprzedażowych. Specjalista z tej branży analizuje rynek, projektuje kampanie nastawione na pozyskiwanie nowych klientów, opracowuje przygotowanie materiałów marketingowych i nadzoruje ich dystrybucję, współtworzy i realizuje strategię sprzedażową firmy zgodnie z założonym budżetem.

Researcher

Researcher/broker informacji

Coraz więcej firm zatrudnia researcherów informacji. Pracownik na tym stanowisku pomaga osobom, która potrzebują informacji, znajduje wszelkie niezbędne wiadomości i dba o to, by miały one dobrą jakość i pochodziły z wiarygodnych źródeł. Sprawdzi się w dziennikarstwie, branży IT bądź w HR.

Communication specialist

Communication specialist

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje m.in. budowanie strategii komunikacji w firmie oraz na zewnątrz, wdrażanie nowych narzędzi komunikacyjnych, współpracę z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzenie treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstwa.

PR manager

PR manager

To samodzielne stanowisko obejmujące kształtowanie wizerunku firmy na zewnątrz, kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych, dbałość o kontakty z partnerami i współpracownikami. 

Copywiter2

Copywriter/copywriterka

To osoba, która pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych. Dostarcza teksty najwyższej jakości – nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia marketingu, lecz także poprawne językowo i stylistycznie. Dysponuje znajomością SEO, umie wyszukiwać informacje.

Zaplecze techniczne
specjalistyczne pracownie

Studenci mają do dyspozycji specjalistyczne pracownie:

  • studio fotograficzne (aparaty i kamery cyfrowe full HD i 4K, mobilny system oświetleniowy, profesjonalny sprzęt audio),
  • studio radiowe i pracownię neuropsychologiczną (zaawansowana baza empiryczna, eye-tracker, ergonomia interface, monitorowanie reakcji konsumenckich)
  • laboratoria komputerowe (platformy: Mac OS, Windows; oprogramowanie: Adobe Creative Suite Master Collection, Adobe Creative Suite Premium, 3ds MAX, Maya, Cinema4D, Softimage, MotionBuilder).

Zespół
Z kim będziesz
współpracował

dr
Iwona Morozow
zobacz biogram
 
Augustyn, Stefan
Specjalizacja
szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Stefan Augustyn
Tytuł
mgr
mgr Stefan Augustynszkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Borkowski, Igor
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Igor Borkowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
profesor
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. dydaktycznych","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
Obszar zainteresowania
Array
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Igor BorkowskiMedioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
Bożek, Miłosława
Etatowy
Nie
Specjalizacja
dziennikarka radiowa, podcasterka
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Miłosława Bożek
mgr Miłosława Bożekdziennikarka radiowa, podcasterka
Bromski, Kamil
Etatowy
Tak
Specjalizacja
trener, doradca biznesu
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Kamil Bromski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Kamil Bromskitrener, doradca biznesu
Fajfrowski, Jakub
Etatowy
Nie
Specjalizacja
General manager
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jakub Fajfrowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Centrum
[]
dr Jakub FajfrowskiGeneral manager, założyciel September Events i September PR
Fortuna, Grzegorz
Etatowy
Nie
Specjalizacja
filmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Grzegorz Fortuna
dr Grzegorz Fortunafilmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
Fuławka, Konrad
Etatowy
Nie
Specjalizacja
Innovation Operational Officer w Nokia
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Konrad Fuławka
mgr Konrad FuławkaInnovation Operational Officer w Nokia
Goleń, Marcin
Specjalizacja
fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Goleń
Tytuł
mgr inż.
mgr inż. Marcin Goleńfotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Grala, Michał
Specjalizacja
praktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Grala
Tytuł
dr
dr Michał Gralapraktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Kaleta, Paulina
Etatowy
Nie
Specjalizacja
copywriterka, specjalista SEO marketingu
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Paulina Kaleta
mgr Paulina Kaletacopywriterka, specjalista SEO marketingu
Kordiak-Gołębska, Ewelina
Etatowy
Nie
Specjalizacja
neurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Ewelina Kordiak-Gołębska
mgr Ewelina Kordiak-Gołębskaneurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
Dominik Lewiński
Specjalizacja
komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Dominik Lewiński
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Dominik Lewińskikomunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Magoński, Janusz
Specjalizacja
Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Janusz Magoński
Tytuł
mgr inż.
mgr inż. Janusz MagońskiZ wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Filip Mecner
Specjalizacja
Filip Mecner Artist Management
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Filip Mecner
mgr inż. Filip MecnerFilip Mecner Artist Management
Młodzińska-Granek, Agnieszka
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Agnieszka Młodzińska-Granek
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Agnieszka Młodzińska-Granekbadaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
Mortiuk, Rafał
Specjalizacja
dziennikarz, Polskie Radio, BBC
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Rafał Mortiuk
dr Rafał Mortiukdziennikarz, Polskie Radio, BBC
Obszarny, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Obszarny
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Magdalena Obszarnymedioznawca, dziennikarka
Patora, Tomasz
Etatowy
Nie
Specjalizacja
dziennikarz śledczy
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Tomasz Patora
Tytuł
mgr
mgr Tomasz Patoradziennikarz śledczy
Szymon Sikorski
Specjalizacja
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Sikorski
mgr Szymon SikorskiPrezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Stasiuk-Krajewska, Karina
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Karina Stasiuk-Krajewska
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Obszar zainteresowania
specjalista-ds-wizerunku
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewskamedioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Szott, Magdalena
Etatowy
Nie
Specjalizacja
specjalistka w zakresie marketingu
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Szott
mgr Magdalena Szottspecjalistka w zakresie marketingu
Tymiński, Dawid
Etatowy
Nie
Specjalizacja
influencer
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Dawid Tymiński
mgr Dawid Tymińskiinfluencer
Walendzik, Marta
Etatowy
Nie
Specjalizacja
współzałożycielka kanału „7 metrów pod ziemią”, specjalistka ds. social media
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Marta Walendzik
mgr Marta Walendzikwspółzałożycielka kanału „7 metrów pod ziemią”, specjalistka ds. social media
Waraksa, Krzysztof
Etatowy
Nie
Specjalizacja
konsultant w obszarze strategii marki i designu
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Krzysztof Waraksa
mgr Krzysztof Waraksakonsultant w obszarze strategii marki i designu
Wieczorek, Iwo
Etatowy
Tak
Specjalizacja
Creative manager
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Iwo Wieczorek
Miasto
wroclaw
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Iwo Wieczorekcreative manager
Wołodźko, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Tomasz Wołodźko
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, dziennikarz radiowy
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Tomasz Wołodźkomedioznawca, dziennikarz

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Digital i Social Media to jedna z dwóch specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz już podczas aplikowania na studia, wypełniając formularz rekrutacyjny.

Zasady
rekrutacji

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji
  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2022/2023wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 100 PLN
Zapłać w 2 ratach 5 410 PLN
Zapłać całość 10 400 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30

Drzwi Otwarte Online - dziennikarstwo, branding i social media
24 listopada 2022 (czwartek)