Kultura współczesna jest wielowymiarowa i fascynująca. Uczymy studentki i studentów rozumieć ją w całej złożoności i krytycznie analizować. Kształcimy wrażliwych i empatycznych humanistów i humanistki, którzy potrafią diagnozować rzeczywistość i tworzyć efektywne rozwiązania dla świata kultury, biznesu i organizacji społecznych.
Nasi studenci i nasze studentki zdobywają wiedzę i kompetencje kulturowe nie tylko po to, by badać i opisywać zmieniający się świat, lecz także po to, by istotne zmiany inicjować i wdrażać. To osoby o szerokich horyzontach, myślący krytycznie i świetnie odnajdujący się w środowisku wielodyscyplinarnym i zróżnicowanym kulturowo. Prowadzą działania w przestrzeni publicznej, angażują się obywatelsko, przewidują trendy kulturowe, wykorzystują wiedzę z zakresu marketingu kulturowego w praktyce, realizują projekty na styku nauki, sztuki i biznesu, tworzą społeczne innowacje.
Adresaci kierunku
Studia adresowane są do kandydatów zainteresowanych kulturą współczesną i pracą w przemysłach kreatywnych; osób, które myślą o nieszablonowej karierze zawodowej i chcą rozwijać umiejętność krytycznego myślenia i twórczego działania.