Informacja dotycząca realizacji projektu „Stay On USWPS: Monitorowanie ryzyka drop-outu i doradztwo indywidualne ds. studenckich oraz kariery”

Uniwersytet SWPS rozpoczął realizację projektu „Stay On USWPS: Monitorowanie ryzyka drop-outu i doradztwo indywidualne ds. studenckich oraz kariery” we wrześniu 2025 r. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027. Wysokość dofinansowania z Funduszy Europejskich wynosi 3 864 820,69 zł. Projekt będzie realizowany w okresie od 1 września 2025 r. do 31 grudnia 2028 r.
W związku z realizacją projektu „Stay On USWPS: Monitorowanie ryzyka drop-outu i doradztwo indywidualne ds. studenckich oraz kariery” informujemy o możliwości zgłaszania do Instytucji Zarządzającej (Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej) lub Instytucji Pośredniczącej (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju) podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON”.
Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje) za pomocą:
- poczty tradycyjnej – w formie listownej na adres: ministerstwa (Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa) lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa);
- skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
W każdym powyższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej.
Zobacz inne aktualności





















































































