Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Jak zostać social media managerem – spotkanie online z cyklu #Zawodowcy

float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/zawodowcy-social-media-manager.png

Otwartość, kreatywność i dociekliwość to słowa, które doskonale cię opisują? Interesujesz się mediami? Pasjonujesz się internetem oraz najnowszymi technologiami i chcesz je poznać jeszcze lepiej? Uważasz, że od pierwszych lat studiów warto zdobywać doświadczenie zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy? Weź udział w bezpłatnym spotkaniu online z cyklu #Zawodowcy. Magdalena Szott, od ponad 15 lat związana z branżą PR, marketingiem i dziennikarstwem, oraz Tomasz Wołodźko, medioznawca i dziennikarz radiowy z ponad 20-letnim stażem w mediach, opowiedzą ci, na czym polega praca social media managera.

Formuła wydarzenia pozwala na zadawanie pytań i dyskusję z ekspertami. Na spotkanie obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona.

12 stycznia 2023
18.00
online

„Jak cię widzą – tak ci ufają. Budowanie wiarygodności marki, storytelling, edukowanie, zachęcanie do refleksji lub wywoływanie uśmiechu na twarzach odbiorców to fantastyczna praca pełna zmian, nieoczekiwanych zwrotów akcji i poznawania nowych narzędzi. Pracując jako social media manager, nigdy nie będziesz się nudzić. Tutaj twoja moc sprawcza to m.in. realne wyniki, wybory konsumenckie czy zbudowane aktywne społeczności. To ogromny kapitał i ekscytująca przygoda!”

Magdalena Szott
marketing manager

Dlaczego warto?

Podczas spotkania dowiesz się m.in.:

  • Czym zajmuje się social media manager i w jakich firmach może pracować?
  • Jakie umiejętności i kompetencje miękkie są niezbędne do wykonywania tego zawodu?
  • Jakie są plusy i minusy pracy na tym stanowisku?
  • Jak kierunek dziennikarstwo na Uniwersytecie SWPS przygotowuje do tego zawodu?
  • Jak może wyglądać ścieżka kariery social media managera?
  • Ile zarabia social media manager?
  • Co daje motywację do tej pracy?

Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu #Zawodowcy jako pierwsze spotkanie prezentujące możliwości zawodowe po studiach z dziennikarstwa.

O cyklu

#Zawodowcy to cykl bezpłatnych spotkań online dla młodych osób stojących przed wyborem studiów oraz swojej drogi zawodowej. Przybliżamy w nim od kuchni tajniki pracy w różnych obszarach. Otwarcie opowiadamy o blaskach i cieniach związanych z wykonywaniem danego zawodu. Poruszamy kwestie zarobków i rynku pracy. Rozmawiamy o niezbędnych umiejętnościach i kompetencjach. Wskazujemy kierunki studiów, które dają możliwości pracy w określonej branży i do niej przygotowują. Nawet w zawodach przyszłości, które dopiero pojawiają się na rynku.

Dowiedz się więcej i sprawdź program spotkań

W spotkaniu wezmą udział:

Magdalena Szott
 
Magdalena Szott

Od ponad 15 lat związana z branżą PR, marketingiem i dziennikarstwem. Na co dzień zarządza komunikacją i wizerunkiem komercyjnych marek medycznych zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Pełni funkcję rzecznika prasowego przedsiębiorstwa oraz event managera. Jako social media manager współpracuje z firmami, samorządami oraz dba o marki osobiste lekarzy. Prowadzi szkolenia komercyjne z zakresu zarządzania wizerunkiem i obecności firm w sieci. Swoją pracę zawodową rozpoczynała jako dziennikarka ośrodka wrocławskiego telewizji TVN oraz Telewizji Dolnośląskiej, następnie pracowała w biurze prasowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Była też odpowiedzialna za działania komunikacyjne Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, gdzie dbała o promocję regionu wśród polskich i zagranicznych inwestorów. Zarządzała również komunikacją i budowała strategię marki Sonko, wprowadzając na rynek oraz rozwijając nowe produkty w sektorze FMCG.

Paula Pustułka
 
Tomasz Wołodźko

Medioznawca i dziennikarz radiowy z ponad 20-letnim stażem w mediach. Pracuje we wrocławskim Radiu Eska. Jest wydawcą i redaktorem periodyku dla miłośników kolarstwa szosowego i górskiego „Wrocławska Gazeta Kolarska” oraz pomysłodawcą i współautorem wyświetlanych w kinach filmowych miesięcznikôw „Kronika Wrocławia” i „Kronika Dolnego Śląska”. Pracował jako koordynator programowy wrocławskiego oddziału Telewizji Polskiej, redaktor naczelny i sekretarz redakcji Radia Eska Wrocław oraz dziennikarz „Gazety Wyborczej” i „Życia Warszawy”. Prowadził szkolenia komercyjne z zakresu wystąpień publicznych, kontaktów z mediami, zintegrowanej komunikacji marketingowej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi i kreowania wizerunku publicznego. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z brandingu dźwiękowego, dziennikarstwa radiowego, zarządzania instytucja medialną, zarządzania wizerunkiem, etyki dziennikarstwa i mediów oraz kompetencji komunikacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy

Łączymy tradycyjne dziennikarstwo, nowe media i komunikowanie marki

Dziennikarstwo na Uniwersytecie SWPS przygotowuje do pracy we współczesnych mediach i branży kreatywnej. Naszym celem jest kształcenie praktyków – dziennikarzy i specjalistów od komunikacji – którzy dysponują konkretnym warsztatem, użytecznymi kompetencjami i aktualną wiedzą, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie ewoluującym rynku pracy.

Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław I stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

stacjonarne, niestacjonarne
Warszawa I stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

niestacjonarne
Warszawa II stopnia poznaj szczegóły

Zobacz inne aktualności